Tuesday, July 12, 2011

Photos | 10.07.2011


winks~  >.^


あなたについて考えること…
Thinking of you...



試みることはRosebulletから着る.
Trying clothes from Rosebullet.


私の新しい用品類…愛このstyle~
My new outfit, love this style~


twist~  O.o


Rosebulletからのバニーの耳のヘッドバンド~ かわいい!
Bunny ear headband from Rosebullet~ Cute!


私がミラー検討する度に、私が見るすべては私の反射である
Everytime I look into the mirror, all I see is my reflection...


yeah ^.*


Rosebulletからの新しい到着。 夏様式!
New arrival from Rosebullet.. Summer style!


DipDropsの&からの身に着けている新しい到着; Rosebullet! Kawaii~
Wearing new arrivals from DipDrops & Rosebullet. Kawaii~


世界中かなり小さい中心。
Pretty little hearts all over the world.


よいですか悪い状態か。 すべてはあなたまである。
The good or the bad. It's all up to you.


No comments: